AUTOBEDRIJF BIE OLTHOF

Bie Olthof | Nijverdal

Het autobedrijf is een groot onderdeel van Bie Olthof. Een passende communicatie en vormgeving is dan ook erg belangrijk. Wij hebben voor het autobedrijf onder andere ‘bedankt’ kaarten ontwikkeld die na een onderhoudsbeurt en/of bezoek in de werkplaats in de auto wordt gelegd. Ook de uiting ‘Nieuwe aanwinst’ hebben wij bedacht, ontwikkeld en ontworpen. Deze wordt in de vlaggenstok van de gekochte auto geplaatst.

Bie Olthof vindt het uiten van waardering naar (vaste) klanten erg belangrijk. In samenwerking met hen hebben wij deze waardering, door middel van bovenstaande producten, vorm weten te geven.

 

Rebranding Huisstijl
Voor Bie Olthof hebben wij al verschillende mooie opdrachten mogen uitvoeren. Dus toen zij ons vroegen om een offertemap voor de werkplaats en het autobedrijf te maken, zeiden we direct volmondig ja!

Na de eerste ontwerpen bleek dat het lastig was om de oude huisstijl en typografie te combineren met een nieuw communicatiemiddel, daardoor besloten wij (na overleg met de klant) een rebranding op poten te zetten! Een nieuw logo, kleurgebruik en typografie… alles werd aangepakt.

We zijn begonnen met het aanpassen van het logo en huisstijlelementen. Alles wordt gefaseerd aangepakt, stap voor stap, naar het tempo van de klant.

Ook de layers op de website werden aangepast naar de vernieuwde huisstijl. Net als de offertemappen, deze zijn nu ook toegevoegd aan het assortiment, voor zowel de verkoop als de werkplaats. Elk met een eigen doel en direct in de frisse, nieuwe, opmaak!